STADSKANAAL – Vanmorgen was RTV Noord met het programma Stempunt in Stadskanaal.
Op 14, 15 en 16 maart mag je naar stembus om een nieuwe gemeenteraad te kiezen. RTV Noord zendt negen dagen lang live vanuit alle gemeentes waar je kunt stemmen. Hiermee zijn z 1 maart begonnen. Vandaag waren ze in Stadskanaal.
Het programma werd vanuit het pand van de voormalige Aktiesport uitgezonden. Er kwamen diverse Knoalsters aan het woord en René Becker verzorgde een muzikale bijdrage.
Het programma werd gepresenteerd door Babette Alma.
Foto’s: Hemmo Kuiper
