BLIJHAM – ASVB heeft zondagmiddag thuis met 2-4 verloren van WKE ’16.
De Blijhamsters kwamen in de 6e minuut nog wel op voorsprong door Roy ter Veer, maar 7 minuten later maakten de Emmenaren alweer gelijk. Tien minuten na rust keek ASVB tegen een 1-3 achterstand aan.
Het was een wedstrijd ‘waarin veel gebeurde’ met veel strijd. WKE ’16 moest een klein half uur tijd verder met 10 man na een rode kaart. ASVB kon niet profiteren van de numerieke meerderheid. Het werd zelfs nog 1-4 voor Jesper Bruins voor de 2-4 eindstand kon zorgen.
De Witte Muizen hebben in het paasweekend twee wedstrijden op het programma staan: op zaterdag spelen ze thuis tegen Gruno, op 2e paasdag wacht de uitwedstrijd tegen de Rolder Boys.
Foto’s: Jacob Musch
Klik HIER voor de foto’s van Bé Eelsing
