Fotoreportage van het NK ovalracing in Ter Apel

Foto: Altjo Wubbema

TER APEL – Op 27 maart, ging het Int. Nederlandskampioenschap Ovalracing weer van start in het autosportstadion “De Polderputten” in Ter Apel. De coureurs en de racefans wisten het circuit na twee jaar door corona-maatregelen geplaagd te zijn weer in grote getale te vinden. Op het ovale asfalt werd op het scherpst van de snede gestreden om de eerste te verdelen punten voor de strijd om het Nederlandskampioenschap in zeven verschillende klasses. Vandaag stond de tweede ronde van het kampioenschap op het programma.

De race werd gewonnen door Jeffrey Roeffen uit Venlo, tweede werd John van den Bosch uit Rosmalen en derde Reimon Bos uit Noord Sleen.

Foto’s: Altjo Wubbema

Op het beeldmateriaal op de website van RTV Westerwolde rusten auteursrechten.