BELLINGWOLDE – Vanavond maakte een groep jongeren een kersttour door Bellingwolde.
Uitgedost als kerstmannen maakte vanavond een groep jongeren een kersttour door Bellingwolde. Dit deden ze met versierde auto’s en scooters. Het idee achter deze actie was mensen een lach op het gezicht te geven in deze tijd, vertelt Björn Kuiper, een van de initiatiefnemers.
Na een oproep op Facebook Bellingwolde voor Bellingwolde kregen ze lichtjes en versiersels gedoneerd. Ook doneerden volgers een aantal kerstbomen. Deze worden aan minima uitgedeeld, aldus Björn.
De reden dat de tour deze week is, is dat één van auto’s een oldtimer is en deze na 1 december niet de weg op mag.
Veel volgers van de Facebookpagina zijn enthousiast over dit initiatief en hopen dat het een vervolg krijgt, eventueel met nog veel meer deelnemers. Dus misschien………………………………
Foto’s: Jan Glazenburg
