BLIJHAM – De ijsbaan van Blijham is klaar voor de komende vorstperiode.
Bij de ijsbaan in Blijham zijn de afgelopen week door van der Wal nog enkele aanpassingen gedaan, zodat er tijdens de komende vorstperiode geschaatst kan worden. Op de baan ligt nu een klein laagje water en niet een half meter, zoals anders het geval is.
Het bestuur hoopt dat het ijs binnenkort stevig genoeg is, zodat er geschaatst kan worden.
Ingezonden door Westerwolde Drone
