SELLINGEN, TER BORG – Johannes Velthuis maakte vanmiddag een wandeling door Ter Borg.
“Een prachtige vlakte met veel winterse rijp aan de bomen en bossen. Het water op de vennetjes is bevroren, een prachtige blauwe kleur gloort aan de oppervlakte in combinatie met de rijp aan de bomen”, aldus de fotograaf.
