WESTERLEE – De brandweer heeft vanavond in Westerlee een trekker geblust.
Vanavond stond rond tien voor zes op een akker aan de Lagelaan in Westerlee een trekker in brand. Het vuur werd door brandweer Winschoten geblust.
Het voertuig raakte door de brand ernstig beschadigd. Over de oorzaak van de brand is niets bekend.
