NIEUWE PEKELA – Al jaren strijden huurders uit Pekela samen met de SP tegen ongezonde en slechte huizen. Vandaag gingen leden van de SP afdeling Pekela in een wijk in Nieuwe Pekela met inwoners in gesprek, nadat deze aan de bel trokken over de ongezonde omstandigheden waarin ze moeten leven met hun kinderen.
Vele bewoners uitten hun zorgen over de schimmel en vocht in hun huizen, dit omdat dit ook invloed heeft op hun gezondheid. Samen met deze bewoners wil de SP afdeling Pekela aan een goede oplossing gaan werken, zodat ze in de toekomst met hun gezin in mooie, gezonde woningen kunnen leven en wonen.
Bron: SP
