SMEERLING – Vandaag kwam de “Sappers” langs bij Gasterij Natuurlijk Smeerling.
Vandaag was het fruit-pers-dag in Smeerling. Dit in samenwerking met de rondreizende oogstpers “De Sappers” uit Voorst en in samenwerking met Natuurmonumenten en stichting d’Appelhof.
Helaas was er weinig aanvoer. Volgens de eigenaar van de sappers is het een slecht appeljaar. Al vroeg in de middag vertrok de sappers als weer richting Voorst.
Foto’s: Jan Glazenburg
