EXLOO – Bij een aanrijding in Exloo is vanmiddag een fietsster ernstig gewond geraakt.
De vrouw werd rond tien over drie op de Westerbosweg door een auto geschept. De hulpdiensten, waaronder brandweer 2e Exloermond en de traumahelikopter, kwamen ter plaatse.
Het slachtoffer, een 62 jarige inwoonster van Hengelo, is met spoed naar een ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren.
