Burgemeester zaagt Old Ambt Meubelen open

Foto: Gemeente Pekela

OUDE PEKELA – Vanmorgen opende Old Ambt Meubelen aan de Industrieweg-West in Oude Pekela de deuren van hun nieuwe showroom.

Ze begonnen ooit met z’n tweeën met steigerhout in een garage in Winschoten. Vandaag openden Tim de Winter en Danny Huizing een gloednieuw bedrijfspand met showroom van hun Old Ambt Meubelen in Oude Pekela.

Het bedrijf, met inmiddels twaalf werknemers dat De Winter en Huizing grotendeels zelf hebben (op)gebouwd, is 2800 vierkante meter groot. In de ruime showroom van 1000 vierkante meter, vind je stoelen en banken, stijlvolle accessoires en eigen gemaakte meubels rechtstreeks uit hun meubelfabriek.

Met het ’lopies’ doorzagen van een plank verrichtte burgemeester Jaap Kuin vanmorgen de opening. Kuin is blij met de komst van de meubelzaak. ‘Een mooi maakbedrijf met toekomst. Daar kunnen we als Pekela trots op zijn.’

Bron en foto’s: Gemeente Pekela

Op het beeldmateriaal op de website van RTV Westerwolde rusten auteursrechten.