STADSKANAAL – Vanmorgen heeft brandweer Stadskanaal een ree uit het water gered.
Rond half twaalf werd brandweer Stadskanaal opgeroepen voor een dier te water langs de Hoofdkade. Een voorbijganger was al te water gegaan in een poging de ree te pakken te krijgen.
Toen dit niet lukte werd de brandweer gebeld. Die ging met een rubberboot het water op, om vervolgens het dier op het droge te brengen en in het veld weer de vrijheid te geven.
Bron en foto: 112regioflits
