TER APEL – De gemeente Westerwolde doet mee aan de Nationale Diabetes Challenge 2024.
Vanaf dinsdag 14 mei wandelen wij elke week, ongeveer 20 weken lang, samen met een groep deelnemers in Ter Apel. Wil je werken aan je gezondheid en diabetes? Je bent van harte uitgenodigd om met ons mee te wandelen.
Wat is de Nationale Diabetes Challenge?
De Nationale Diabetes Challenge is een 20 weken durend wandelprogramma van de Bas van de Goor Foundation. Samen wekelijks wandelen in de buurt is goed voor je gezondheid en daarnaast nog gezellig.
Wanneer gaan we wandelen?
Op dinsdag 14 mei om 9:30 uur start de eerste wandeling. We beginnen met wandelen vanaf het Ecodorp Land van Aine in Ter Apel. We houden rekening met jouw wandeltempo. Het is daarom niet erg als je (nog) niet zo ver kunt lopen.
Aanmelden of meer weten?
We hopen dat je met ons mee gaat wandelen. We begrijpen het als je nog vragen hebt over de Nationale Diabetes Challenge. Voor meer informatie neem contact op met beweegcoach Tim Beijleveldt via 06-26975404 of via t.beijleveldt@hvdsg.nl. Aanmelden kan via www.nationalediabeteschallenge.nl/terapel of via Tim Beijleveldt.
Wandel je met ons mee?
Sportieve groet,
Tim Beijleveldt, Beweegcoach Westerwolde
De Nationale Diabetes Challenge is een bewezen effectieve wandelinterventie van de Bas van de Goor Foundation. Bij deze interventie werken professionals uit het zorg-, sport- en sociale domein samen om mensen op een laagdrempelige manier in beweging te brengen. Gedurende 20 weken wandelen deze professionals één keer per week mee met een groep deelnemers om samen te werken aan een gezondere leefstijl en duurzame gedragsverandering.
Ingezonden
