De bingo begint weer in ’t Ganzenust

Foto: Jan Glazenburg

VRIESCHELOO – Aanstaande maandag 2 september om 14.00 uur gaat bingomeester Frans weer van start met de Ganzenust bingo.

Na een korte vakantie periode start de maandelijkse Bingo weer. Elke 1e maandag van de maand kunnen er weer leuke prijsjes gewonnen worden. Maar bovenal is het gezellig bij elkaar zijn tijdens “de strijd” de
eerste prioriteit.

Bij deze bent u uitgenodigd om maandag 2 september langs te komen en elkaar weer zien en te spreken.

Ronald Theuns

Op het beeldmateriaal op de website van RTV Westerwolde rusten auteursrechten.