WINSCHOTEN – Woensdagavond heeft een omstander een autobrand geblust.
De brandweer van Winschoten werd woensdagavond gealarmeerd voor een autobrand aan de Otterlaan in Winschoten. Volgens de fotograaf ontdekten omstanders dat een auto, die men van een autoambulance af wou rijden, in brand stond.
Een buurtbewoner begon meteen met behulp van een tuinslang de brand te blussen. Brandweer Winschoten voerde nadien controle uit. Het is niet bekend hoe de brand is ontstaan.
Catharina Glazenburg
Bron en foto’s: Teunis Streunding
