OLDAMBT – Het bestuur van de VCP Oldambt heeft Engel Modderman aangewezen om lijsttrekker te zijn bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2026 in Oldambt.
Engel heeft lang getwijfeld om deze beslissing van het bestuur aan te nemen gezien zijn gezondheid. Zijn woorden waren als volgt, “ik ben van nature een optimistisch ingesteld mens, ook over mijn gezondheid. Maar ik vind het nog steeds een eer als men een beroep op mij doet. Daarom neem ik met plezier en vol goede moed de beslissing van het bestuur aan”.
“Wij hebben het volste vertrouwen dat Engel samen met het bestuur en de fractie van de VCP Oldambt een uitstekende uitslag zal binnenhalen” aldus de VCP.
De nummers twee, drie en vier worden ingevuld door Jan Kenter, Gea Geerdes en Eppo Boven. De overige plekken op de lijst zullen na de zomervakantie bekend worden gemaakt.
Catharina Glazenburg
Bron: VCP Oldambt.
