Zitmaaier belandt in de sloot

Foto: 112stadskanaal

NIEUW-BUINEN – Donderdagmiddag is rond half drie aan het Noorderdiep een zitmaaier in de sloot beland.

Tijdens werkzaamheden belandde gistermiddag een persoon met een zitmaaier in de sloot langs het Noorderdiep in Nieuw-Buinen. Hierbij kantelde de machine.

De bestuurder werd in een ambulance gecontroleerd, maar hoefde niet mee naar een ziekenhuis. De grasmaaier is door berger Keizer afgevoerd.

Bron: 112regioflits

Foto’s: 112stadskanaal

Op het beeldmateriaal op de website van RTV Westerwolde rusten auteursrechten.