NIEUW-BUINEN – Donderdagmiddag is rond half drie aan het Noorderdiep een zitmaaier in de sloot beland.
Tijdens werkzaamheden belandde gistermiddag een persoon met een zitmaaier in de sloot langs het Noorderdiep in Nieuw-Buinen. Hierbij kantelde de machine.
De bestuurder werd in een ambulance gecontroleerd, maar hoefde niet mee naar een ziekenhuis. De grasmaaier is door berger Keizer afgevoerd.
Bron: 112regioflits
Foto’s: 112stadskanaal
