WILDERVANK – Aan de Raadhuisstraat in Wildervank is zondagavond rond half elf een auto te water geraakt. De bestuurder, de enige inzittende, kon zelf uit het voertuig komen.
De man werd gecontroleerd door ambulancemedewerkers. Vervoer naar het ziekenhuis was niet nodig. Hoe het ongeval kon gebeuren is niet bekend. Een berger heeft de auto geborgen en afgesleept.
Bron en foto’s: Dennie Gaasendam, DG-Fotografie
Catharina Glazenburg
