BLIJHAM – De in- en langs de sloot gedumpte afval aan de Venneweg in Blijham is opgeruimd.
Gisteren meldden wij dat er langs de Venneweg in Blijham al weer afval was gedumpt. Klik HIER voor ons artikel. De fotograaf had hiervan melding bij de gemeente gedaan.
Vanmorgen was een medewerker van de buitendienst al ter plaatse om de rommel op te ruimen.
Bron en foto’s: Hilvert Huizing
Catharina Glazenburg
