BLAUWESTAD – Dit jaar is het precies 20 jaar geleden dat toenmalig Koningin Beatrix met het opendraaien van een grote waterkraan het eerste water in het Oldambtmeer liet stromen. Dit jubileum werd op zaterdag 6 september samen met ruim 600 bewoners gevierd met een lunchtafel van 400 meter lang en diverse activiteiten.
Beelden: Groningen1
